Wickedlasers

07 de juliol 2006

L'Univers Inflacionari al Cosmo Caixa dia 11 de juliol

Bueno aquí teniu la primera noticia que publico. Per començar no esta gens malament ni mes ni menys que una conferencia al Cosmocaixa sobre la teoria de l'univers inflacionari amb dos conferenciants d’autèntic luxe com son Andrei Linde i Alan H. Guth els creador d'aquesta teoria que pretén explicar com s'expandeix l'univers. Ah i que no m'ho oblidi de dir que la conferencia és GRATIS. Per tant trobo que no hi ha excusa per no assistiri.La conferencia serà el dia 11 de juliol a les 19h ara be si haurà d'estar abans per agafar l'entrada, les entrades les donen a partir de les 18h al lloc d'informació. Segur que més d'un i una haurà pensat que els conferenciants no tenen pinta de saber parlar el català però tranquils que hi haurà un servei de traducció simultània per qui ho vulgui o més haviat per qui es perd amb l’anglès XD si vols accedir aquest servei el que hauràs de fer serà deixar el D.N.I o algun document teu a l'entrada de la sala de conferencies on hi hauran unes taules amb uns aparells tipo museu amb uns cascos.
Em sembla que no em deixo res i si m'ho deixo segurament estarà aqui:http://www.fundacio1.lacaixa.es/SGI/Actividad.jsp?idActividad=4818&idTemaGen=1&idTemaPro=-1&idCentro=918245&idTipoCentro=-1&idPerfil=&idTipoAct=-1&idIdioma=1.

AAAhhh!! ja se una cosa que em deixava i que no esta a la pagina web i és que amb l'entrada que et donen també pots visitar el museu el mateix dia tot i que tindràs poc temps si vens d'hora o sigui a les 18h i agafes l'entrada tindries com uns 40min aprox. Jo el que recomano és que amb el temps que teniu visiteu l’exposició d'einstein que no es gaire llarga però si molt interesant.

Us hi espero a tots.