Wickedlasers

03 de març 2007

Wicked Lasers

Com podeu veure e posat propaganda de wicked lasers al blog. Aixo es deu a que ahir vaig encarregar un LASER de la familia Executive de:
35mW
λ = 532nm (color verd).
Doncs klikant als anuncis anireu a la meva pagina de wicked lasers de manera que si voleu comprar algo obtindreu un 5% de descompte i de passada a mi em fareu guanyar punts. Aixi que si coneixeu d'algu o vosaltres mateixos, que vulgui adquirir algun laser o elements d'optica us estare molt agrait que li passeu aquest link o que simplement li doneu la direcció del meu blog per que kliki els anuncis. Si per alguna rao no us funciones sempre podeu posar el codi de descompte que es: 15674

Si mireu diferents proveidors de lasers veure que no n'hi ha cap com wicked lasers primer de tot nomes cal mirar els videos que son impresionants (tambe podeu buscar al youtube per wickedlasers ).

Despres compareu preus amb altres proveidors i veure com la diferencia es bastant apreciable (tot i que s'ha de dir que els lasers no es que siguin barats del tot, pero aixo es degut a la seva potencia penseu que un punter laser normal de color vermell te una potencia de 1mW).

(Em cago amb l'editor de textos del blogspot)

1 comentari:

Ulises ha dit...

Bona!
Jo no tinc pensat comprar-me un LASER, pero tingues per fet que si mai me'l compro faré servir el teu codi!